Sunday 6 February 2011

UrGENT menang lagi




Pasukan UrGENT sekali lagi menyertai Konvensyen KIK KPM tahun 2011 yang berlangsung mulai 30 November hingga 3 Disember 2010 di Hotel Premiere, Klang. Konvensyen yang pertama kali dianjurkan oleh BPK selepas mengambil alih daripada BHEK telah membuat inovasi dalam aspek penganjuran. Pelbagai hadiah disediakan selain daripada persembahan-persembahan yang menarik sepanjang 3 hari konvensyen berlangsung.

UrGENT telah dinobatkan sebagai Johan Kategori Pengurusan manakala Pasukan CORE dari JPN Perak sebagai Johan Kategori Teknikal.  Dari kedua-dua johan ini, UrGENT dipilih oleh panel penilai sebagai Johan Keseluruhan KIK KPM 2010.  TAHNIAH UrGENT...... 2 Anugerah diterima lagi .... Ini menjadikan UrGENT menempa sejarah BPSH apabila menerima 4 Anugerah dalam tempoh  2 bulan.  

Alhamdulillah.... Kejayaan UrGENT membuktikan usaha dan pengorbanan pasukan , komitmen pengurusan, sokongan warga BPSH  dan keluarga setiap ahli memainkan peranan yang cukup bererti sehingga membuahkan hasil.

Cabaran UrGENT untuk mengekalkan kejuaraan dalam Konvensyen KIK KPM tahun hadapan amat getir...
Semoga UrGENT akan terus maju dan menaikkan nama BPSH.

BPSH berhasrat melahirkan beberapa kumpulan baharu untuk sama-sama membentangkan inovasi yang diwujudkan di BPSH sebagai penghargaan pihak pengurusan.

UrGENT... Tahniah.... Selamat Maju Jaya

1 comment:

Anonymous said...

salam....Bukan ke BKP (Bahagian Khidmat Pengurusan)yang menganjurkan majlis tersebut ... harap maklum ..TQ